Menú superior





Ets a: Inici / Visita'ns / Notícies / Acords de la Comissió Assessora de Catalogació




Acords de la Comissió Assessora de Catalogació

18/07/2014

La Comissió Assessora de Catalogació (CAC), creada l’any 1998, és l'òrgan consultiu de la Biblioteca de Catalunya en matèria de catalogació. Hi són representats els diferents sectors del món de les biblioteques.
La CAC proposa prioritats, línies de treball i adaptació de normatives internacionals que són d’aplicació a Catalunya.
La Comissió, reunida el 14 de juny, ha pres els acords següents:
- Publicar conjuntament la BC i el COBDC, en format digital, la Guía d’ús del Dublin Core
- Establir com a full de ruta inicial per a la transició a les RDA el següent:
     - 2014 Creació Subcomissió Tècnica per al canvi a RDA
     - 2015 Difusió i planificació del procés
     - A partir del 2016, implementació
- Crear la Subcomissió Tècnica per al canvi a RDA que tindrà cura de la planificació i difusió del procés.

Tornar