Menú superior





Ets a: Inici / Visita'ns / Activitats / Conferència ‘Ricard Viñes, un pianista al centre del món’, a càrrec de Màrius Bernadó




Conferència ‘Ricard Viñes, un pianista al centre del món’, a càrrec de Màrius Bernadó

cartell de la conferència

El proper dimarts 15 de juliol de 2025 a les 19:00 h, tindrà lloc a la Sala de la Caritat de la Biblioteca de Catalunya la conferència “Ricard Viñes, un pianista al centre del món”, a càrrec del musicòleg i comissari de l’Any Viñes Màrius Bernadó, dins del 4t Cicle de conferències “Intèrprets Catalans Històrics” de l’Associació Joan Manén. 

Màrius Bernadó ens aproparà a la figura del pianista lleidatà Ricard Viñes, del qui enguany es commemora els 150 anys del seu naixement. Viñes va ser el pianista compromès amb les avantguardes musicals per excel·lència. La generositat amb la nova música va ser un tret diferencial de la seva trajectòria: protagonitzà diverses primeres audicions i estrenà nombroses obres de compositors del seu temps. 

La conferència està organitzada per l’Associació Joan Manén amb el suport de la Biblioteca de Catalunya. L’Associació Joan Manén és una entitat dedicada a la recerca, recuperació i difusió del patrimoni musical català.

L’entrada és lliure amb reserva prèvia.

Tornar