Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1816, agost 27. Madrid

Títol: Correspondència dels administradors de l'Hospital amb la comissaria general de la croada

Contingut: Comunicació de Manuel Venancio González, en nom del comissari general de la croada, als administradors de l'Hospital de la Santa Creu d'un lliurament de la comissaria per a la criança dels expòsits de l'Hospital, procedent de l'indult apostòlic de carn al bisbat de Barcelona.

Nivell classificació: Interns: Expòsits

Número: 4471

Suport: Paper

Mides: 205 x 150 mm

Llengües: Castellà

Folis: 1 f.

Documentació relacionada: 4669

Topogràfic: AHSCSP Expòsits, dides. Vol. II. Inv. 7. Expòsits, carpeta 1/2/26

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca